AB koło gumowo-aluminiowe średnie udźwigi
W podstawowej ofercie Colson znajduje się uniwersalne koło z czarnym elastycznym bieżnikiem z gumy naturalnej, na piaście aluminiowej. Jest ono przeznaczone do montowania w różnego rodzaju wózkach i urządzeniach oraz stosowania w wielu branżach przemysłu.
Charakterystyka produktu
Koło składa się z odlewanej piasty aluminiowej oraz bieżnika z gumy naturalnej wysokiej jakości w kolorze czarnym. Koła na piaście aluminiowej zawsze posiadają podwójne łożyska. Niwelują one chwiejność, poprawiają stabilność koła podczas toczenia i zmniejszają jego opory. Miękki, elastyczny bieżnik zapewnia cichą i bezawaryjną pracę.
W tym przypadku w kołach do średnicy 200 mm zastosowaliśmy uszczelnione łożyska RS, w kołach o średnicy 250-300 mm łożyska ZZ.
Pozostałe parametry
Koła AB dostępne są na mocowaniach z serii JT- średnich udźwigów, czyli o nośności do 500 kg na zestaw.
Koło dostępne również na mocowaniach z serii JP małych udźwigów jak również Intensive Use (z kalamitką).
W ofercie znajduje się także koło z bieżnikiem z gumy naturalnej w kolorze szarym AG.
Temperatura pracy: -20°C/+80°C. Twardość bieżnika: 67° Shore A.
Koło
|
|
![Średnica koła](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_srednica.png) |
![Szerokość bieżnika](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_szerokosc_bieznika.png) |
![Szerokość piasty](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_szerokosc_piasty.png) |
![Udźwig dynamiczny](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_udzwig_zestawu.png) |
![Średnica otworu koła](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_srednica_otworu_kola.png) |
|
![Średnica otworu tulejki](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_phi.jpg) |
WTAB 1002 6150 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
100 |
40 |
50 |
180 |
15 |
|
10 |
nie dotyczy |
WTAB 1252 6150 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
125 |
38 |
50 |
200 |
15 |
|
10 |
nie dotyczy |
WTAB 1503 6440 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
150 |
50 |
62 |
300 |
20 |
|
12 |
nie dotyczy |
WTAB 1603 6440 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
160 |
50 |
62 |
350 |
20 |
|
12 |
nie dotyczy |
WTAB 2003 6440 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
200 |
50 |
62 |
450 |
20 |
|
12 |
nie dotyczy |
|
|
![Średnica koła](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_srednica.png) |
![Szerokość bieżnika](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_szerokosc_bieznika.png) |
![Szerokość piasty](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_szerokosc_piasty.png) |
![Udźwig dynamiczny](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_udzwig_zestawu.png) |
![Średnica otworu koła](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_srednica_otworu_kola.png) |
|
![Średnica otworu tulejki](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_phi.jpg) |
WTAB 2503 6250 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
250 |
50 |
60 |
525 |
25 |
|
|
nie dotyczy |
WTAB 3003 6300 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
300 |
50 |
60 |
550 |
30 |
|
|
nie dotyczy |
Z otworem
|
![](https://colson.pl/wp-content/uploads/2014/01/JTAB12556150l-e1610700893282-233x300.png) |
![](https://colson.pl/wp-content/uploads/2014/01/btab12556150l-e1610700923661-281x300.jpg) |
|
![Średnica koła](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_srednica.png) |
![Centralny otwór mocujący](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_centralny_otwor.png) |
![Wysokość całkowita](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_wysokosc_zestawu.png) |
![Offset](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_offset.png) |
![Promień skrętu](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_promien_skretu.png) |
![Udźwig dynamiczny](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_udzwig_zestawu.png) |
|
|
JTAB 1005 6150 |
BTAB 1005 6150 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
100 |
12 |
128 |
40 |
134 |
180 |
|
|
JTAB 1255 6150 |
BTAB 1255 6150 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
125 |
12 |
155 |
42,5 |
134 |
200 |
|
Na płytce
![](https://colson.pl/wp-content/uploads/2014/01/jtab20036440l-241x300.jpg) |
![](https://colson.pl/wp-content/uploads/2014/01/530.gif) |
![](https://colson.pl/wp-content/uploads/2014/01/557.gif) |
|
![Średnica koła](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_srednica.png) |
![Wymiary zewnętrzne płytki](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_wymiary_zewnetrzne_plytki.png) |
![Rozmieszczenie otworów na płytce](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_rozmieszczenie_otworow.png) |
![Średnica otworu mocującego](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_srednica_sruby.png) |
![Wysokość całkowita](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_wysokosc_zestawu.png) |
![Offset](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_offset.png) |
![Promień skrętu](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_promien_skretu.png) |
![Udźwig dynamiczny](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/icon_udzwig_zestawu.png) |
JTAB 1002 6150 |
BTAB 1002 6150 |
FTAB 1002 6150 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
100 |
105x88 |
80x60 |
8,5 |
128 |
40 |
134 |
180 |
JTAB 1252 6150 |
BTAB 1252 6150 |
FTAB 1252 6150 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
125 |
105x88 |
80x60 |
8,5 |
155 |
42,5 |
134 |
200 |
JTAB 1253 6150 |
BTAB 1253 6150 |
FTAB 1253 6150 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
125 |
135x110 |
105x75/80 |
10,5 |
155 |
42,5 |
134 |
200 |
JTAB 1503 6440 |
BTAB 1503 6440 |
FTAB 1503 6440 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
150 |
135x110 |
105x75/80 |
10,5 |
188 |
53 |
160 |
300 |
JTAB 1603 6440 |
BTAB 1603 6440 |
FTAB 1603 6440 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
160 |
135x110 |
105x75/80 |
10,5 |
195 |
53 |
160 |
350 |
JTAB 2003 6440 |
BTAB 2003 6440 |
FTAB 2003 6440 |
![Podwójne łożysko kulkowe](https://colson.pl/wp-content/themes/Colson/images/icon/lozysko_kulkowe_podwojne.png) |
200 |
135x110 |
105x75/80 |
10,5 |
238 |
53 |
160 |
450 |
Typy łożysk:
-
- Podwójne łożysko kulkowe